Länge sedan

Jisses Vad länge sedan jag skrev här haha borde nästan ändra namnet eftersom livet äger för tillfället :P aja hur som helst så äre så att jag börjar ettan i höst igen vilket betyder ny klass och nya vänner, rebecka är en vän som dock följer med vidare till op men det är bara bra. Just för tillfället sitter jag i bilen påväg till e-tuna och kusinerna :) skulle gissa på att det är så att det är någon som fyller år men jag är inte riktigt säker :$ lite jobbigt men men :) ikväll sover jag hos en väldigt bra vän och är väldigt glad att morsan sa ja igår när vi frågade :) fasen har fått ett beroende av Nomys låt cocaine så kan säga att den går på repeat för tillfället :) blir nog inte så sammanhängande men Vad ska jag säga haha sitter ju i bilen och skriver via mobilen :P har hänt massa massa sen sist, pärlan har fått en lilla syster, tror jag berättat om pärlan förut? Hur som helst så är min bror lycklig pappa till två små döttrar :) jätte söta båda två blir nästan lite sugen själv men ska nog vänta ett tag till ändå :$ va hos pappa för några dagar sen och han tyckte jag skulle sluta röka snart men jag berättade att det troligtvis inte kommer ske förens jag är gravid då undrade han om jag inte kunde gå över till något lite billigare iaf :P aja han tycker fortfarande inte om det men han verkar ändå acceptera det :s fan vilken lång tråkig resa känns som vi åkt i evighet :( Aja börjar bli jobbigt att skriva :P dags att avsluta :) så puss och kram till er där ute och lycka till med livet så får vi se när jag skriver igen :) hoppas det inte dröjer lika länge iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0