shenare...

sha... har tio minuter på mej att skriva idag sen e rasten slut... fan hur står det till idag då? jo men fan allt rullar på men e ändå bara skit... va i sthlm igår o kolla på ida när hon skulle till sin bal kan lägga in bild på de senare. fan va kallt de va... sen åkte vi till cosmonova o fika typ o aa de va sjukt kallt i storstan. alltså de har inte hänt så mkt har inte slagit ner micke än... fan hatar alla just nu... pms? shit men aa stör mej på alla som kacklar hela tiden på lektionerna o alltid fan o anton o robbin fan jag fattar inte robbin värkar as knasig usch... vi va ute idag o dom satt på en bänk enton o robbin alltså, o så ville robbin att jag sulle sitta vid han för jag stog vid ett staket breve, men fan jag fråga vrfö o svaret blev att han ville se mej. helt knasig ju o fan vilka blickar... de skrämmer mej att vissa kan sända ut sånna blickar... hm jaa alltså vet inte vad jag ska skriva om men mår inte så bra just nu o e messt tyst fast de har jag ju varit sen jag kom tebax... men alla frågar varför o jag stör mej på massa typ angelina håller på o typ säger emmemmemm hela tiden men sen låtsas hon som ingenting när jag kollar o sen börjar hon fnissa, alltså jag vet at det kanske inte e för att jg reagwerat hon fnissar men ändå fan allt stör mej tim snackar hela tidn o martin e cp o bara sitter o säger den lärarens namn som vi har hela tiden när han vill prata om något eller behöver hjälp. men alltså när man varit borta så länge som tre veckor så när man kommer tillbaka ser man allt med andra ögon o man börjar irritera sej på saker men ignorerade förut... eller så e de bara pms. ska träffa mor i helgen ja från de ena till de andra... eller om man ska va petig i morgon eftersom vi e lediga. fan saknar henne som fan men ändå vet jag inte om jag vill träffa henne eftersom hon svikit o så. men de låter som hon kanske ska skilja sej ändå o de e ju bra eftersom hon säger att hon inte känner igen sin man att han har förändats massa sen det hände i sommras... men hoppas för hennes skull att hon inser sitt bästa o skiljer sej... hon ska ju flytta oxå men de har jag säkert skrivit om men ändå hoppas "uffe" inte får plats för at han e så jätte tjock usch... fan de e hans fel att jag inte kan se en korv alltså en riktig sån man äter utan att må illa jävla svin gubbe... men måste sluta skriva ne... puss o kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0