shenare igen

sha fan de blev inget skriv i helgen... men aa de har inte hänt så mkt heller, igår va typ 16 av världens bästa dansare på skolan o hade uppvisning fett kul o de va en kille som va jätte snäll från israel så han kunde inte svenska men ändå... haha skulle prata med han efteråt men fick black out så vågade inte säga nått så det blev bara fel, men vi ska skriva brev till dom i stället...
varför blir allt fel hela tiden? varför känns det som alla människor e knas? varför funkar inte min hjärna som den ska när det värkligen gäller? och gillar jag den jag tror att jag gillar eller är det egentligen nån annan? varför eltar min hjärna dessa frågor varje dag? jo jävlar jag har träffat mor oxå fan vet inte om det känns så bra som jag ville lixom de känns mer som att jag gjorde de för hennes skull o inte för min... o varför e jag inte nöjd utan hittar altid fel i allt? okej söndagen var jätte mysig men varför va jag inte nöjd? e de för att jag kanske inte gillar far men bjuder han för att han ska bli glad eller e de nått annat? o va fan har kakan gjort med min far? han e inte samma som han va förut utan e mer ofokuserad nu o de känns som han inte vill prata med mej fast de e han som ringer o ändå pratar han med kakan o ozze o ewe samtidigt o glömmer lixom bort att jag e i telefon o att de e vi som ska prata sen blir han ledsen när jag måste lägga på. varför e allt detta bara skit, fan jag vill ju åka iväg med han i sommar men vet inte om jag vågar eftersom jag inte vet hur han kommer reagera eftersom han inte gillar karuseller så mkt o då kommer han stå på marken o titta på o prata med kakan i telefon jag lovar. men ändå vill jag åka fast jag vet att de kommer kännas fel. o varför gör jag saker för andra för att göra dom glada när jag inte mår bra av det själv? lixom jag åkte till mor för att hon skulle bli glad fast jag fick värsta ångesten så det gjorde jätte ont i magen och ändå ringde jag inte anki och sa att hon skulle komma och hämta mej, nej jag stannade jätte länge för att riktigt plåga mej själv. innuti var alla kännslor som en explotion men jag lyckades att hålla mitt skal på plats och inte visa några andra kännslor än glädje och saknad eller vad de nu e... när man har saknat någon massor o sen träffar personen usch jag orkar värkligen inte mer. men annanasen var god och kycklingen också, åt massor med mat o sen skulle vi köda glass också jaa det var värkligen gott så mycket har jag inte ätit på länge, blev riktigt förvånad faktiskt. sen då att far kom i söndags kändes inte heller så bra, han passar inte in lixom i min familj o i min värld. men det gör varken mor eller far. mor e lite bakom o far e för högljudd. fasst jag tror att jag har blivit lite annorlunda av mej för ingen hör vad jag säger och jag pratar o säger fel hela tiden o fan jag vet inte men de e lite knas med min hjärna... e nog efter rymden tror jag men man vet ju aldrig...hm vet inte om de har hänt nått intresant men jaa de här e nog allt jag kan komma på nu... ska vänta en stund o se om jag kommer å något mer att skriva, måste jobba lite i allafall
oj glömde publisera igår... sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0