ett cp liv...

va ett tag sen man skrev... igen.

men jaa vad har hänt? har träffat en massa underbara människor särskilt jennyfer o linnéa.
har tänkt efter lite över min sexuella läggning tycker att jennyfer är världens underbaraste tjej o skulle gärana ha henne som min älskling. vet att hon gillar tjejer o har sagt att jag gillar henne på de sättet vet inte men det får bli som det blir. men som jag känner för henne har jag aldrig kännt för en kille. linnéa då? jo men hon e mera som en kompis. älskar henne massor men inte på det sättet fan hoppas ingen missuppfattar det här men jag e alltså intreserad och jätte bra vän med jennyfer och är sjukt bra vän med linnéa. kan man nog säga fasst jag e alltså ika bra vän med båda men aa bara kär i jennyfer. sen då alla söta underbara killar, markus super snäll han lärde mej o bli bra på pingis. linus en räddande ängel som kom när jag var som lessnast eller ja som mest besviken på mina föräldrar. josef som massa trodde jag var kär i men vi va faktiskt bara vänner från mitt håll i allafall. micke, haha jaa hur ska man beskriva han? lite torr kanske men oxå helt underbar. johannes, en super snäll kille som inte frågade vrfö jag grät utan bara var jätte gullig. ja ozzå massa underbara tjejer oxå. ingen romans med nån utav killarna utan bara vänskap. hoppas alla förstår de. enda jag kan säga att jag gillar och har gillat på de romantiska sättet under denna tid på tre veckor som jag träffa alla gulliga människor e jennyfer. jaha vem kan jag mer nämna? emma som är helt underbar världens gulligaste vuxen. annika, men alltså hon va snäll o så men helt knäpp o hon fattade inte när jag behövde hjälp. danka, en underbar kvinna som doftar som min låssas mormor. shetan, tror hon stavar så en otroligt snäll varelse som visst hon va lite sträng men skit samma. maria, en häxa världens hemskaste hon försöker förstöra för alla och e helt cp men jaa man fick ju stå ut de va hon som sa att jag och linnéa o jennyfer gadddade ihop oss emot josef o allt blev hel snurrigt. hur ede me mej då? jo jag mår exakt lika dant som innan jag kom ut i rymden där jag varit i tre veckor men de e ju ingen som fattar de men ja sen då? jo de e cp i skolan men jaa orkar iinte göra nnått käner mej bara tung i kroppe o allt e skit. är jätte lessen innuti men orkar ine visa utanpå. alla klagar på mina armar men faaan skit i de o sköt er själva de e ju fan inte ni som e lessna o mår dåligt så bry er inte om jag gör mej illa okej? de e min kropp jag gör ad jag vill med den. jusst nu vill jag bara skrika o bråka o slå alla på käften o döda allt i min väg men orkar inte blir trött i hela kroppen av alla mediciner o skit o fan vill, bara utrycka mina kännslor skada nån men nee orkar inte göra nått alls blir nästan mera deprimerad av att inte orka få utlopp för mina kännslor... faaaaaaaan hatar allt hoppas linnéa eller jennyfer kan ringa snart orkar inte mera fan vill prata me nån om allt men orkar inte ens tänka på de. o ja alla tycker att va fan hon har en mamma o en pappa o bor i en kändis familj o har det ju super bra o alla e snälla  mot henne o hon har de så bra på alla sätt, varför ska hon vara deppig? varför ska hon vilja dö? varför ska hon gråta innuti varje dag men vara så nerdrogad att ohn inte orkar gråta utåt? hon har ju inga problem... joo de har jag värre än vad ni tror. jag är jätte arg på min far o min mor som båda har svikit mej nu. visst jag bor i en bra familj men jag har ändå massa problem med tankar o allt skit o väner o allt orkar inte mera vill bara bort. vill inte vra hemma vill inte vara i rymden vill inte vara nån stans bara i jorden bara ligga död o slippa tänka en  massa o allt skulle vara så bra o alla skulle må så mycket bätter om jag försvann. visst det skulle bli hemskt för vissa men deras liv skulle gå vidare o efter nått år skulle jag bara vara en av alla andra i deras närhet som dött bara att jag gjorde det själv. fyller år snart men vet inte om jag orkar fylla år de blir sån uppståndelse då men samtidigt de e ju min dag... far hade glömt bort att jag fyller år snart så jag vill inte att han kommer... men ändå så vill jag ha present. jobbigt... ja men jag vet inte men jag måste nog sluta skriva för tillfället för min lektion e snart slut tror jag o jag måste jobba oxå... xp

puss o kram till alla. älskar er i allafall vissa... men dom vet vilka dom e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0