sommar

shoo...
va ett tag sen man va inne men jaja ... har träffat en jätte söt kille på bil träffen i mantorp... tobias :) gillar han massa o vi fick mycket mys på bara två nätter, eller vad säger du själv? jaa vi får hoppas att de inte e som vi tror nu då o att allt är lugnt annars gör jag det för dej det vat du. saknar dej massos o hoppas vi ses snart, vet att du ska jobba o så men ändå, mni far blev lite sur på mej för att jag var så mkt med dej... men ändå, blev lite knas sissta natten förlåt skulle inte sagt iffrån så tidigt vet inte vrfö de blev som de blev... annar e allt bara cp o de e tur att du kom o tände ett litet ljus mitt i allt de svarta. det ända jag vill är att ha mina älslingar här... fan jag saknar dej sjukt mkt linnéa jag förstår att du hade det jobbigt men det är hemskt att det blev som det blev... varför ska allt bara ta slut så fort, vill bara ha er här emelie, jennyfer, linnéa o tobias vill bara att vi ska ha de bra allihopa fan varför e allt så himkla orättvist? älskar er alla men ändå finns en av er inte mera vrfö? ett ord som dunkar i mitt huvud hela tiden varför? fan jag älskar dej men nu är allt slut du var världens finaste människa, önskar att jag kunde hällsa på dej om så bara för en dag, men jag lovar vi måste ses snart, jag har alltid en del av dej med mej, har aldrig tagit av armbandet du gav mej. du är med mej varje steg jag tar och det går inte en sekund utan att jag tänker på dej. hur jobbigt du hade det, ändå var du alltid glad utåt. varför tog dom dej inte på allvar? varför va det ingen som trodde dej när du försökte förklara? så kul vi hade vi drev med alla som om vi skulle gaddat ihop oss mot josef o allt kul va sade om det... jag har bara massa minnen kvar av dej hur ledsen du kunde vara och hur du sa att du somnade på kvällarna av att jag sjöng i rummet breve... hur glad du var och hur kul vi hade det har annars bara ditt armband du gav och det du skrev i mitt block... du är en sådan man aldrig glömmer. älskar dej hur mycket somhelst och hoppas vi ses sen . det är inte synd om oss som är kvar det var dej det var mest synd om... men nu slipper du alla dumma. du behöver inte vara duktig på allt inte perfekt hoppas du har det skönt nu vill komma och hällsa på någon dag kommer snart...

älskar er massor alla fyra ni ska bara veta vad ni betyder för mej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0