shoo...

hejsaan...
fan har inte hunnit skriva nån ting ju hm... jaja en snart slutar skolan o då kanske jag hinner lite mer. haha hm känns som allt e knas gissa vem som ringde as packad i söndags? japp anton så klart, fan jag fattar inte att man kan få i sej så mkt när hans mamma va me o allt... jaa fast de har ju jag oxå fått... men de va inte mitt fel att jag spydde björn men tack för hjälpen... x) men fan palla snacka om sprit o anton... hm vad har hänt då? jaa spöade ju anton förra veckan eller nått för att han mobbar tim... fast nu ede jag som e lite halv taskig mot han... x) stackars mobbade irriterande människa... fan han e ledsen att han inte har några vänner men va fan som han beter sej famn alla kan int elyssna o kolla på hans jävla texter, de e inte ens låtar ju som han säger, fan ingen osrkar lyssna på hans meningslösa skit snack, han e ledsen att han e mobbad men fan han måste ju fatta att andra tkr att de e jobbig tatt han vill ha uppmärksamhet hela tidn lixom om mansäger de så blir han bara ännuvärre eller så blir hanledsen o typ går och sätter sej in nått hörn, o om man bara ignorerar så blir han arg för de o typ snackar med nån lärare "dom ignorerar mej... :´( buhu edom är dumma mot mej o ignorerar mej och kallar mej för bög, dom vill inte lyssna på vad jagsäger o vill inte ens läsa mina texter... snyft snyft :´(" lixom till o med lärarna tkr att han e jobbig så shit då ede de illa o visst han har fan inte livit mobbad av sin gammla lärare o en lärare säger inte en massa skit om en elev till andra elever bakom ryggen o absolut inte saker som inte är sanna.  fan jag orkar inte meeeeer o de ska alltid vara så jäbvla synd om han.., fan nu blev ju detta bara om tim ju... jaja,,,
bye bye... emm

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!
Sovit gott? :)

2008-06-03 @ 09:26:45
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Svara gärna på dagens fråga i min blogg!
Ha en fin dag!

//Natalie B

2008-06-03 @ 09:29:55
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Nej inte vad jag vet.. :S

2008-06-03 @ 09:33:05
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0