sha...

jag ebäst... haha neeeeeeeej inte de... hm mor skrev igår om jag vill ha en bikini... de ingen fattar är ju att de betyder atgt hon tror att jag o hon ska ha v'rsta kontakten fan jag orkar inte de... men  fan bestämde mej nu att jag ska skriva till henne ändå att jag vill ha en bikini... vore kul fastjag precis fått en så... fan för hennes skull... hon gör det för att hon vill ge mej något det är ofint av mej om jag säger att jag int vill ha nått men om de e så att hon vill att vi ska ha bra kontakt så jaa då får jag väl ta den smällen jag orkar inte tänka på mej sj nå mer vill bara att de ska vara så bra somm möjligt för henne... fan vrfö skriver jag allt de hgär? är det för att jag glömt hur man gör när man gråter eller är jag bara less på allt? vet inte men nu har jag kramp i händerna har skrivit lite som ardete om svenska i skolan nu oxå så orkar inte skriva mera... kramizzar på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0