linnéa

fan va på um idag... allt e lugnt... men faaaaaaaaaaaaaan vill bara skrika ut allt jag känner...
saknar alla mina älsklingar vet jag skrev massa om de igår men ändå, hoppas de går bra i sthlm i helgen tobbe ni rockar alla... fan allt e bara deppigt far min e ledsen inte bara på mej nu utan oxå på en jävla läkare som inte gjort som han sa... fan jag hatar läkare, dom bara ljuger hala tidn... de va kul på partyt i alla fall fast micke var där:( fan han e ju helt knäpp shitt som att jag skulle bvara med han eller... usch fan jag e inte hans vän alldrig blä... men shitt vad kul vi hade... o nu e allt som avnligt eller ja förutom att allt e piss ännumera... varför varför varför? jag älskar er ändå är ni inte här... att sakna någon gör ont men att sakna fyra gör ännu ondare... linnéa jag skriker ditt namn hela tidn linnéa linnéa jag vill komma till dej... bara en dag eller två... bara ha dej nära känna din doft o se ditt fina ansikte, snälla kan du inte komma du får min haka och mina öron... du gillade dom... du får dom bara du kommer hit snälla kom som en snövit duva och landa i mitt fönster snälla kom till mej och kuttra... lägg din näbb mot min kind och voisa att de e du... älskar dej massor gumman... du bettydde så mkt för mej... jag visste att du inte skulle finnas alltid men inte att det skulle ta slut så fort... ska besöka dej minst en gång i veckan snart jag lovar kanske kommar på måndag älskar dej massor och hoppas du kanske ser det här... du kanske är med mej nu vad vet jag ... jag kan bara hoppas att du är det... hoppas bara att du inte ser hur ledsen jag är jag vill vara som du, jag vill bara stark men även det starkaste viker sej efter ett tag, jag ska kämpa för båda oss jag ska klara allt det som inte du klarade jag ska göra allt som vi borde ha gjort jag ska vara glad för din skull oxå jag ska vara ledsen när du borde gråtit jag kommer alltid att finnas här utan dej men jag ska leva för oss båda... det skulle alltid vara vi, det blev inte så du pallade inte trycket förlåt det kanns som allt e mitt fel förlåt förlåt men jag ska kämpa som du sa... dt kanske inte blir bättre men jag ska aldrig göra något självdrastiskt jag lovar jag hällsar på dej snart om så bara för en dag förlåt jag är så ledsen, vill att du ska vara här så jag kan hålla om dej puss o kram älskar dej alltid du är finast i världen din matilda för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0