fan

fan jag vill bara göra allt bra igen men jag kommer inte få en shans eftersom jag aldrig kommer få åka med far på nån mera träff med bubblor... fan o hans körkort e indraget jävla skit allt e ... vill inte mera orkar inte mera kan ingen bara ta mej från mitt liv?sätt in någon annan så länge fan jag orkar inte mera... önskar nästan tobias att de vore som vi inte ville att de skulle va... om du förstår... fan allt blir ju ändå bara fel hela tiden... haha fast jag har lagat mat idag mackaroner o ost/skink sås o far sa att de va väl okej o faaaan vad glad jag blev lixom fatta han gillar min mat.... jippppppiiiiii... faaaaaaaaaaaaaan jag sknar dej tobias.. älskar dej... fan måste dra far vill nog inte att jag ska sitta här längre... har fixat lite bilder o så... haha snackar me emelie i nmobilen så pallar inte skriva mera... puss till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0