hej hej

hm det händer inte så mkt här just nu... ska typ på vandring i kväll kanske med linnea mormor isabella o kanske amelie men aa jag vet inte ens om jag orkar hänga med ..... somnade 5 i morse så e lite trött nu ;) tänker aldeles för mkt på kvällarna tror jag. ja just nu väntar ja på linnea som skulle komma när hon ätit klart jo så o aa lyssnar på musik typ heaven shall burn , crash diet , anged sevenfold , atreyu , sparzanza , thunderstone , the duskfall , all that remins , arch enemy och några andra ;) kollar ut över vattnet o önskar nästan att jag var en fågel... tänk att kunna flyga o vara vart man ville, jag skulle vara häer på vinterna om det var mycket snö o alltid här när det var fint väder o ha det mysigt o sen om det blev för kallt skulkle jag flyga rtill australien och se mej om lite där... tänk jag skulle kunna flyga världen runt o inte behöva betala flybiljett eller hotell heller haha vore sååååå nice ;)jag skulle leva vid vattnet på sommaren och åka skidor på vintern och så skulle jag kunna ta pengar av folk och flyga med dom till min mormor och morfar o alla i min familj så dom kunde flyga med mej ingen skulle ju sätta en fågel i fängelse och så skulle jag ta pengar och ge till alla fattiga barn som har det svårt... och jag skulle göra allt bra skulle bajsa på alla mobbare så dom blev helt kladdiga i håret jag skulle trösta den lilla flickan som bor på gatan och lägga näbben mot hennes kind... jag skulle hjälpa alla människor som mår dåligt trösta dom skaffa pengar till dom ta från dom rika och ge till dom fattiga jag skulle sjunga vackert för alla villsna själar och bajsa på alla elaka människor. hm allt det där skulle jag göra om jag var fågel och kunde tänka som jag gör nu...nu är jag ingen fågel och inte kan jag tänka heller men det är lite kul att fundera hur man skulle kunna göra om man var någon annan ;) fan det är lite kallt , eller så är det bara som de tkänns som far brukar säga XO nu ska jag sticka till bibbnlan med linnea tjao på en stund puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0