tjoo min nya blogg...

tja...
 någon som vill veta hur ett rent helvetes liv kan se ut?
skit i stavningen palla göra allt rätt... oki.. trotts min unga older har det ändå hänt en massa i mitt liv. orkar du inte läsa en massa text så kolla inte mear .


hm man föddes av en kvinna som var psykiskt sjuk och en far som inte mådde så bra han heller just då... läkarna ville att kvinna skulle göra abbort eftersom hon inte ansågs lämplig till att vara mor... men kvinnan tyckte att va fan det är ett liv jag har i mej så hon vägrade göra abbort, vilket var bra på vissa sätt och mindre bra på dom flästa sätten... kvinnan åkte in till bb vid 3 å natten och 14 minuter över 5 kom en liten flicka ut... en flicka som man då inte viste skulle få ett helvete till liv... modern och flickan var tvugna att fly fadern som var helt cracy just då men som senare har varit en underbar människa att prata med i svåra stunder... dom flydde till något hem för kvinnor med barn som behövde vara ifred. flickan tror idag att modern överdrivit sjukt mycket på den riktiga sanningen men ändå... senare åkte modern till öland där hennes mor bodde och bodde hos sina föräldrar ett tag. sen flyttade dom hem till uppsala igen. där de bodde några år. när flickan var ungefär två år kom ett jehovas vittne till dörren och knacckade på. det var en man som då var kanske 55 eller så. modern som vi kan kalla unn tackade och tog emot flygblad eller traktater som dom kallar det typ flygblad. och senare oxå tidskrifter. unn var otroligt överdriven i allt och tog detta med gud på ett alvarligt sätt  och blev djupt troende. den där mannen blev förälskad i unn o honnom kan vi kalla uffe.


men vem fan orkar höra om dom? unn misshandlade sin dotter alltså jag sen förgrep sej uffe på mej o sen hamnade han i fängelse son är jag depprimerad o va faaan sen e de nu o jag fasar o längtar inte tills uffe kommer ut den 9 maj 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0